Social Media - the Good, the Bad, the Ugly
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F13%3A00043307" target="_blank" >RIV/61384399:31140/13:00043307 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84896880178&partnerID=40&md5=b124fc2d9159fff6facb11e644d1baec" target="_blank" >http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84896880178&partnerID=40&md5=b124fc2d9159fff6facb11e644d1baec</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Social Media - the Good, the Bad, the Ugly
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: social media; crowdsourscing; mental obesity; privacy
Název v anglickém jazyce
Social Media - the Good, the Bad, the Ugly
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: social media; crowdsourscing; mental obesity; privacy
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Information Technology Human Values, Innovation and Economy
ISBN
978-3-99033-083-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
139-150
Název nakladatele
Trauner Verlag
Místo vydání
Linz
Místo konání akce
Praha
Datum konání akce
11. 9. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000333272200016