Optimalizace bannerové reklamy vzhledem k sekvenci zobrazených stránek uživatele
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F15%3A00046045" target="_blank" >RIV/61384399:31140/15:00046045 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf" target="_blank" >http://www.svse.cz/uploads/File/Sborniky/NT/NT_2014.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Optimalizace bannerové reklamy vzhledem k sekvenci zobrazených stránek uživatele
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: online inzerce; bannerová slepota; bannerová reklama; lineární programování
Název v anglickém jazyce
Optimizing of banner ads due to the sequence of pages displayed by user
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: online advertising; banner blindness; banners; linear programming
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
BB - Aplikovaná statistika, operační výzkum
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Nové trendy
ISBN
978-80-87314-67-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
315-322
Název nakladatele
Soukromá vysoká škola ekonomická
Místo vydání
Znojmo
Místo konání akce
Znojmo
Datum konání akce
13. 11. 2014
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—