Challenges in Online Marketing Management: A Study of Czech Companies in the Environment of Internet-based Services
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F15%3A00046163" target="_blank" >RIV/61384399:31140/15:00046163 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84936085544&partnerID=40&md5=ab134669e8c5a9518fdb17729ebbe82" target="_blank" >http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84936085544&partnerID=40&md5=ab134669e8c5a9518fdb17729ebbe82</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Challenges in Online Marketing Management: A Study of Czech Companies in the Environment of Internet-based Services
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: online marketing; management; survey; Czech Republic; Internet-based services; questionnaire survey
Název v anglickém jazyce
Challenges in Online Marketing Management: A Study of Czech Companies in the Environment of Internet-based Services
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: online marketing; management; survey; Czech Republic; Internet-based services; questionnaire survey
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 11th international conference on Strategic Management and its Support by Information Systems 2015 (SMSIS)
ISBN
978-80-248-3741-3
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
8
Strana od-do
100-107
Název nakladatele
VŠB TU FE
Místo vydání
Ostrava
Místo konání akce
Uherské Hradiště
Datum konání akce
21. 5. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—