Corporate Social Responsibility in Social Media Environment
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F15%3A00046750" target="_blank" >RIV/61384399:31140/15:00046750 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84951151453&partnerID=40&md5=a01001d763f512984d3731a8675933d" target="_blank" >http://www.scopus.com/inward/record.url?eid=2-s2.0-84951151453&partnerID=40&md5=a01001d763f512984d3731a8675933d</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-319-24315-3_3" target="_blank" >10.1007/978-3-319-24315-3_3</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Corporate Social Responsibility in Social Media Environment
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: corporate social responsibility; CSR; facebook; twitter
Název v anglickém jazyce
Corporate Social Responsibility in Social Media Environment
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: corporate social responsibility; CSR; facebook; twitter
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Information and Communication Technology
ISBN
978-3-319-24314-6
ISSN
0302-9743
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
323-332
Název nakladatele
Springer International Publishing
Místo vydání
London
Místo konání akce
Daejeon
Datum konání akce
4. 10. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
000366189100033