Evaluation of e-Word-of-Mouth through Business Intelligence processes in banking domain
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F15%3A00047061" target="_blank" >RIV/61384399:31140/15:00047061 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://ojs.hh.se/index.php/JISIB/article/view/129" target="_blank" >https://ojs.hh.se/index.php/JISIB/article/view/129</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Evaluation of e-Word-of-Mouth through Business Intelligence processes in banking domain
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: marketing; business intelligence; e-Word-of-Mouth; internet discussion
Název v anglickém jazyce
Evaluation of e-Word-of-Mouth through Business Intelligence processes in banking domain
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: marketing; business intelligence; e-Word-of-Mouth; internet discussion
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
IN - Informatika
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Intelligence Studies in Business
ISSN
2001-015X
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SE - Švédské království
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
36-47
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-84944751766