Facebook promotion through the brand page
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F16%3A00049886" target="_blank" >RIV/61384399:31140/16:00049886 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://ksa.vse.cz/wp-content/uploads/2017/02/SP16_sbornik_published-ISBN-978-80-245-2186-2-and-DOI.pdf" target="_blank" >http://ksa.vse.cz/wp-content/uploads/2017/02/SP16_sbornik_published-ISBN-978-80-245-2186-2-and-DOI.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Facebook promotion through the brand page
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: facebook; social media; social network; social marketing; psychology
Název v anglickém jazyce
Facebook promotion through the brand page
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: facebook; social media; social network; social marketing; psychology
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2016
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
System approaches'16 Responsible development of systems
ISBN
978-80-245-2186-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
92-100
Název nakladatele
Publishing Oeconomica
Místo vydání
Prague
Místo konání akce
Prague
Datum konání akce
8. 12. 2016
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—