Clustering retail products based on customer behaviour
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F17%3A00050906" target="_blank" >RIV/61384399:31140/17:00050906 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1568494617300728" target="_blank" >https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S1568494617300728</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.asoc.2017.02.004" target="_blank" >10.1016/j.asoc.2017.02.004</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Clustering retail products based on customer behaviour
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: product categorization; cluster analysis; genetic algorithm; retail business; drugstore market
Název v anglickém jazyce
Clustering retail products based on customer behaviour
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: product categorization; cluster analysis; genetic algorithm; retail business; drugstore market
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
10103 - Statistics and probability
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GBP402%2F12%2FG097" target="_blank" >GBP402/12/G097: DYME-Dynamické modely v ekonomii</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Applied Soft Computing
ISSN
1568-4946
e-ISSN
—
Svazek periodika
60
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
NL - Nizozemsko
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
752-762
Kód UT WoS článku
000414072200056
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85014266564