Using open data and Google search data for competitive intelligence analysis
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F19%3A00054613" target="_blank" >RIV/61384399:31140/19:00054613 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://ojs.hh.se/index.php/JISIB/article/download/470/216" target="_blank" >https://ojs.hh.se/index.php/JISIB/article/download/470/216</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Using open data and Google search data for competitive intelligence analysis
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: competitive intelligence; data structure; digital transformation; open data; open source intelligence; OSINT
Název v anglickém jazyce
Using open data and Google search data for competitive intelligence analysis
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: competitive intelligence; data structure; digital transformation; open data; open source intelligence; OSINT
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
10201 - Computer sciences, information science, bioinformathics (hardware development to be 2.2, social aspect to be 5.8)
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Journal of Intelligence Studies in Business JISIB
ISSN
2001-015X
e-ISSN
—
Svazek periodika
9
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
SE - Švédské království
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
72-81
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85077240000