Does visibility matter? - A simple nudge reduces the purchase of sugar sweetened beverages in canteen drink coolers
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F21%3A00056551" target="_blank" >RIV/61384399:31140/21:00056551 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0950329321000173?via%3Dihub#" target="_blank" >https://www.sciencedirect.com/science/article/abs/pii/S0950329321000173?via%3Dihub#</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.foodqual.2021.104190" target="_blank" >10.1016/j.foodqual.2021.104190</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Does visibility matter? - A simple nudge reduces the purchase of sugar sweetened beverages in canteen drink coolers
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: sugar-sweetened beverages; intervention; nudging; healthier choices; built environment
Název v anglickém jazyce
Does visibility matter? - A simple nudge reduces the purchase of sugar sweetened beverages in canteen drink coolers
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: sugar-sweetened beverages; intervention; nudging; healthier choices; built environment
Klasifikace
Druh
J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Food Quality and Preference
ISSN
0950-3293
e-ISSN
—
Svazek periodika
92
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
10
Strana od-do
"nestrankovano"
Kód UT WoS článku
000654889000031
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85100311610