Situační analýza a strategie komunikace pro Návštěvnické centrum ČNB
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F21%3A00057475" target="_blank" >RIV/61384399:31140/21:00057475 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Situační analýza a strategie komunikace pro Návštěvnické centrum ČNB
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: marketingová komunikace; kvalitativní výzkum; kvantitativní výzkum; veřejný sektor
Název v anglickém jazyce
Situation analysis and strategy communication for Visitor's center of ČNB
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: marketing communication; qualitative research; quantitative research; public sector
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
137
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
ČNB
Verze
—