Prediction cost on media campaigns
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F24%3A00060388" target="_blank" >RIV/61384399:31140/24:00060388 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://rsepconferences.com/wp-content/uploads/2024/09/6_MURAT.pdf" target="_blank" >https://rsepconferences.com/wp-content/uploads/2024/09/6_MURAT.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.19275/RSEPCONFERENCES321" target="_blank" >10.19275/RSEPCONFERENCES321</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Prediction cost on media campaigns
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: cost function; short and long run cost curves; average and marginal costs
Název v anglickém jazyce
Prediction cost on media campaigns
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: cost function; short and long run cost curves; average and marginal costs
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
10103 - Statistics and probability
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
RSEP & SRH Dresden School of Management (DSM) International Conference on Economics, Finance and Business
ISBN
978-625-98418-7-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
41-52
Název nakladatele
BC GRUP INC
Místo vydání
Turecko
Místo konání akce
Dresden
Datum konání akce
28. 8. 2024
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—