Analýza možností rebrandingu pro encall s.r.o
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31140%2F24%3A00060868" target="_blank" >RIV/61384399:31140/24:00060868 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Analýza možností rebrandingu pro encall s.r.o
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: identita značky; rebranding; analýza positioningu
Název v anglickém jazyce
Analysis of rebranding options for encall s.r.o
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: brand identity; rebranding; positioning analysis
Klasifikace
Druh
V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva
CEP obor
—
OECD FORD obor
50202 - Applied Economics, Econometrics
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.
Údaje specifické pro druh výsledku
Počet stran výsledku
50
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
Encall, s.r.o., Česká republika
Verze
—