The Impact of New Technologies on the Demand for News Media: The Case of the Czech Republic
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31150%2F22%3A00057922" target="_blank" >RIV/61384399:31150/22:00057922 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://redfame.com/journal/index.php/smc/article/view/5502" target="_blank" >https://redfame.com/journal/index.php/smc/article/view/5502</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.11114/smc.v10i1.5502" target="_blank" >10.11114/smc.v10i1.5502</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Impact of New Technologies on the Demand for News Media: The Case of the Czech Republic
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: newspaper; online; news; new technology; the news industry; internet
Název v anglickém jazyce
The Impact of New Technologies on the Demand for News Media: The Case of the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: newspaper; online; news; new technology; the news industry; internet
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50201 - Economic Theory
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Studies in Media and Communication
ISSN
2325-8071
e-ISSN
2325-808X
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
US - Spojené státy americké
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
124-134
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85132324704