Is ESG an Essential Topic for Companies Operating Primarily in the Digital Environment?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31150%2F24%3A00060294" target="_blank" >RIV/61384399:31150/24:00060294 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-62135-2_24" target="_blank" >https://link.springer.com/chapter/10.1007/978-3-031-62135-2_24</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.1007/978-3-031-62135-2_24" target="_blank" >10.1007/978-3-031-62135-2_24</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Is ESG an Essential Topic for Companies Operating Primarily in the Digital Environment?
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: ESG; CSR; economic performance; digital marketing; e-commerce; sustainability; rating agencies; ESG index providers; digital transformation; business models
Název v anglickém jazyce
Is ESG an Essential Topic for Companies Operating Primarily in the Digital Environment?
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: ESG; CSR; economic performance; digital marketing; e-commerce; sustainability; rating agencies; ESG index providers; digital transformation; business models
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50201 - Economic Theory
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2024
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Advances in Digital Marketing and eCommerce
ISBN
978-3-031-62134-5
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
12
Strana od-do
236-247
Název nakladatele
Springer
Místo vydání
Cham
Místo konání akce
Barcelona
Datum konání akce
26. 6. 2024
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
001297981500024