Čtyři fáze internacionalizace v potravinářských řetězcích v Evropě
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F04%3A00019118" target="_blank" >RIV/61384399:31160/04:00019118 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Čtyři fáze internacionalizace v potravinářských řetězcích v Evropě
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: Penetrace; internacionalizace; obchodníci potravinářským zbožím; vlny internacionalizace
Název v anglickém jazyce
Four Phases of international penetration of food - retailers in Europe
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Penetration; internationalisation; food-retailers; internationalisierungswellen
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Euroshop Inspiration Motivation Innovation
ISBN
3-87257-266-0
Počet stran výsledku
2
Strana od-do
144-145
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
Eurohandelinstitut
Místo vydání
Köln
Kód UT WoS kapitoly
—