Analýza destinačního managementu v cestovním ruchu na příkladu Rakouska a ČR
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F04%3A00020163" target="_blank" >RIV/61384399:31160/04:00020163 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
němčina
Název v původním jazyce
Analyse des Destinationsmanagements im Fremdenverkehr an Beispielen Osterreichs und der Tschechischen Republik
Popis výsledku v původním jazyce
Analyse des Destinationsmanagements im Fremdenverkehr an Beispielen Osterreichs und der Tschechischen Republik
Název v anglickém jazyce
Destination Management Analysis: Cases from Austria and the Czech Republic
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Destination management; destination marketing; destination life cycle; brand management; tools of destination management
Klasifikace
Druh
B - Odborná kniha
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
80-88870-43-7
Počet stran knihy
113
Název nakladatele
Kartprint
Místo vydání
Bratislava
Kód UT WoS knihy
—