Uncovering Interactions between Customer Satisfaction, Loyalty, Country of Origin and Brands
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F09%3A00030656" target="_blank" >RIV/61384399:31160/09:00030656 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Uncovering Interactions between Customer Satisfaction, Loyalty, Country of Origin and Brands
Popis výsledku v původním jazyce
Basic themes of document: Customer Satisfaction; Loyalty; Country of Origin; Brands; Interaction
Název v anglickém jazyce
Uncovering Interactions between Customer Satisfaction, Loyalty, Country of Origin and Brands
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Customer Satisfaction; Loyalty; Country of Origin; Brands; Interaction
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/2E06044" target="_blank" >2E06044: Manažerský audit jako nástroj podpory trvale udržitelného rozvoje malého a středního podnikání</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Eighth International Business and Economy Conference
ISBN
—
ISSN
1537-2316
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
IONA
Místo vydání
Udaipur
Místo konání akce
Udaipur
Datum konání akce
9. 1. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—