Application of the Strategic Marketing in Regional Programme Documents in Tourism
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F09%3A00032320" target="_blank" >RIV/61384399:31160/09:00032320 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Application of the Strategic Marketing in Regional Programme Documents in Tourism
Popis výsledku v původním jazyce
Basic themes of document: Strategic marketing; tourism; strategic documents; South Bohemian Region
Název v anglickém jazyce
Application of the Strategic Marketing in Regional Programme Documents in Tourism
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Strategic marketing; tourism; strategic documents; South Bohemian Region
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Pan-Pacific Conference XXVI - Strategic Innovation Through Collaboration and Convergence
ISBN
1-931649-25-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Pan-Pacific Business Association
Místo vydání
Shenzhen
Místo konání akce
Shenzhen
Datum konání akce
1. 6. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—