Partnerství jako možnost sdílení sociálního prostoru
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F09%3A00032321" target="_blank" >RIV/61384399:31160/09:00032321 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Partnerství jako možnost sdílení sociálního prostoru
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: Interní prostor; struktura; napětí; cíl; vize; metody; nástroj; kultura; externí prostor; přístupový bod; sociální prostor; sociální rovnost; důvěra; partnerství; spolupráce; rivalita; negace; neutralita
Název v anglickém jazyce
Partnership as possibility of social environment sharing
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: Internal environment; structure; tension; goal; vision; methods; instrument; culture; external environment; přístupový bod; social environment; social equality; confidence; partnership; co-operation; rivalry; negation; neutrality
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AO - Sociologie, demografie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2009
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Partnerství v regionu a produkt cestovního ruchu jako výsledek partnerství
ISBN
978-80-87300-03-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
4
Strana od-do
—
Název nakladatele
Vysoká škola obchodní a hotelová
Místo vydání
Brno
Místo konání akce
Brno
Datum konání akce
21. 5. 2009
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—