Automated Attention Analysis: a Valuable Tool for Online Marketers?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F12%3A00040168" target="_blank" >RIV/61384399:31160/12:00040168 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/29142890:_____/12:#0000032
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Automated Attention Analysis: a Valuable Tool for Online Marketers?
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: culture; web design; automated attention analysis; tool
Název v anglickém jazyce
Automated Attention Analysis: a Valuable Tool for Online Marketers?
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: culture; web design; automated attention analysis; tool
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AH - Ekonomie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GAP403%2F12%2F2175" target="_blank" >GAP403/12/2175: Metody podpory manažerského rozhodování založené na analýze textových informačních zdrojů</a><br>
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2012
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the World Congress on Engineering and Computer Science 2012
ISBN
978-988-19251-6-9
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
386-391
Název nakladatele
Newswood Limited, International Association of Engineers
Místo vydání
USA
Místo konání akce
Berkeley
Datum konání akce
24. 10. 2012
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—