Sentiment analysis: Automated Evaluation Using Natural Language Processing
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F13%3A00043521" target="_blank" >RIV/61384399:31160/13:00043521 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Sentiment analysis: Automated Evaluation Using Natural Language Processing
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: sentiment analysis; NLP; automated evaluation; customer satisfaction; product reviews
Název v anglickém jazyce
Sentiment analysis: Automated Evaluation Using Natural Language Processing
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: sentiment analysis; NLP; automated evaluation; customer satisfaction; product reviews
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2013
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 22nd International Business Information Management Association Conference
ISBN
978-0-9860419-1-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
3
Strana od-do
973-975
Název nakladatele
International Business Information Management Association
Místo vydání
Rome
Místo konání akce
Rome
Datum konání akce
13. 11. 2013
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—