Strategic Issue in Higher Education Marketing: How University Alumni Evaluate Higher Education Services
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F15%3A00047898" target="_blank" >RIV/61384399:31160/15:00047898 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Strategic Issue in Higher Education Marketing: How University Alumni Evaluate Higher Education Services
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: higher education; marketing; service quality; student satisfaction; alumni; Czech Republic
Název v anglickém jazyce
Strategic Issue in Higher Education Marketing: How University Alumni Evaluate Higher Education Services
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: higher education; marketing; service quality; student satisfaction; alumni; Czech Republic
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AE - Řízení, správa a administrativa
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Proceedings of the 6th International Masaryk Conference for Ph.D. Students and Young Researchers
ISBN
978-80-87952-12-2
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
384-388
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
14. 12. 2015
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—