Colours and Emotions in TV Advertising by Retail Chains
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F17%3A00051525" target="_blank" >RIV/61384399:31160/17:00051525 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2017.pdf" target="_blank" >http://www.vedeckekonference.cz/library/proceedings/mmk_2017.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Colours and Emotions in TV Advertising by Retail Chains
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: mass media communication; TV commercial; retail chains; emotions; colours
Název v anglickém jazyce
Colours and Emotions in TV Advertising by Retail Chains
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: mass media communication; TV commercial; retail chains; emotions; colours
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2017
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
International Masaryk Conference for Ph.D. Students and Young Researchers, volume VIII
ISBN
978-80-87952-22-1
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
175-183
Název nakladatele
Magnanimitas
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
Hradec Králové
Datum konání akce
18. 12. 2017
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—