Vnímání reklamního sdělení vybranou cílovou skupinou
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F18%3A00052183" target="_blank" >RIV/61384399:31160/18:00052183 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="http://emijournal.cz/wp-content/uploads/2015/08/06_VN%C3%8DM%C3%81N%C3%8D-REKLAMN%C3%8DHO-SD%C4%9ALEN%C3%8D-VYBRANOU-C%C3%8DLOVOU-SKUPINOU.pdf" target="_blank" >http://emijournal.cz/wp-content/uploads/2015/08/06_VN%C3%8DM%C3%81N%C3%8D-REKLAMN%C3%8DHO-SD%C4%9ALEN%C3%8D-VYBRANOU-C%C3%8DLOVOU-SKUPINOU.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Vnímání reklamního sdělení vybranou cílovou skupinou
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní témata dokumentu: reklama; reklamní spoty; děti; vnímání; dětské reklamy; marketingová komunikace
Název v anglickém jazyce
Perception of the TV Commercials for the Selected Target Group
Popis výsledku anglicky
Basic themes of document: advertising; TV commercials; children; perception
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Ekonomika Management Inovace (EMI)
ISSN
1804-1299
e-ISSN
1805-353X
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
59-65
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—