Mass Media Communication & Companies' Market Position: The Case of Czech Mortgage Market
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F18%3A00052275" target="_blank" >RIV/61384399:31160/18:00052275 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://www.vse.cz/aop/600" target="_blank" >https://www.vse.cz/aop/600</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.18267/j.aop.600" target="_blank" >10.18267/j.aop.600</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Mass Media Communication & Companies' Market Position: The Case of Czech Mortgage Market
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: mass media communication; mortgage market; television; advertising
Název v anglickém jazyce
Mass Media Communication & Companies' Market Position: The Case of Czech Mortgage Market
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: mass media communication; mortgage market; television; advertising
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2018
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Acta Oeconomica Pragensia
ISSN
0572-3043
e-ISSN
1804-2112
Svazek periodika
26
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
15
Strana od-do
41-55
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—