Tourism Marketing in the Global Era: Cultural Adaptation of Tourism Destination Websites
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F19%3A00053897" target="_blank" >RIV/61384399:31160/19:00053897 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Tourism Marketing in the Global Era: Cultural Adaptation of Tourism Destination Websites
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: marketing; tourism destination; websites; culture; cultural adaptation
Název v anglickém jazyce
Tourism Marketing in the Global Era: Cultural Adaptation of Tourism Destination Websites
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: marketing; tourism destination; websites; culture; cultural adaptation
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2019
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
World Conference on Business and Management 2019
ISBN
—
ISSN
2384-3586
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
13
Strana od-do
323-335
Název nakladatele
People and Global Business Association
Místo vydání
Seoul
Místo konání akce
Kuala Lumpur
Datum konání akce
26. 6. 2019
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—