Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

How to Attract University Applicants: Exploring Tertiary Education Advertising Patterns in the Czech Republic

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F19%3A00054487" target="_blank" >RIV/61384399:31160/19:00054487 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85068869341&doi=10.1007%2fs11233-019-09038-9&partnerID=40&md5=09c3fd58994fc0456b818826e98978b" target="_blank" >https://www.scopus.com/inward/record.uri?eid=2-s2.0-85068869341&doi=10.1007%2fs11233-019-09038-9&partnerID=40&md5=09c3fd58994fc0456b818826e98978b</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1007/s11233-019-09038-9" target="_blank" >10.1007/s11233-019-09038-9</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    How to Attract University Applicants: Exploring Tertiary Education Advertising Patterns in the Czech Republic

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: university promotion; advertising effect; mass media communication; higher education

  • Název v anglickém jazyce

    How to Attract University Applicants: Exploring Tertiary Education Advertising Patterns in the Czech Republic

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: university promotion; advertising effect; mass media communication; higher education

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA18-01159S" target="_blank" >GA18-01159S: Úspěšnost organizací z hlediska profesního vzdělávání: identifikace klíčových faktorů</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2019

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Tertiary Education and Management

  • ISSN

    1358-3883

  • e-ISSN

    1573-1936

  • Svazek periodika

    25

  • Číslo periodika v rámci svazku

    4

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    349-366

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85068869341