The Cultural Content Analysis of the International Tourism Destination Websites
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F20%3A00056001" target="_blank" >RIV/61384399:31160/20:00056001 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://drive.google.com/file/d/1jvpoaBOj9is6wrhf21OHs8oT84aDE0kq/view" target="_blank" >https://drive.google.com/file/d/1jvpoaBOj9is6wrhf21OHs8oT84aDE0kq/view</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.24132/jbt.2020.10.2.4_14" target="_blank" >10.24132/jbt.2020.10.2.4_14</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
The Cultural Content Analysis of the International Tourism Destination Websites
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: marketing; tourism destination; cultural adaptation; websites
Název v anglickém jazyce
The Cultural Content Analysis of the International Tourism Destination Websites
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: marketing; tourism destination; cultural adaptation; websites
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50602 - Public administration
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace
Ostatní
Rok uplatnění
2020
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Trendy v podnikání
ISSN
1805-0603
e-ISSN
—
Svazek periodika
10
Číslo periodika v rámci svazku
2
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
11
Strana od-do
4-14
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—