Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

The effect of COVID-19 on consumer shopping behaviour: Generational cohort perspective

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F21%3A00056329" target="_blank" >RIV/61384399:31160/21:00056329 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/49777513:23510/21:43961776

  • Výsledek na webu

    <a href="https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0969698921001089?via%3Dihub" target="_blank" >https://www.sciencedirect.com/science/article/pii/S0969698921001089?via%3Dihub</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.1016/j.jretconser.2021.102542" target="_blank" >10.1016/j.jretconser.2021.102542</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    The effect of COVID-19 on consumer shopping behaviour: Generational cohort perspective

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Main topics of the document: consumer behaviour; generational perspective; COVID-19 pandemic; theory of fear

  • Název v anglickém jazyce

    The effect of COVID-19 on consumer shopping behaviour: Generational cohort perspective

  • Popis výsledku anglicky

    Main topics of the document: consumer behaviour; generational perspective; COVID-19 pandemic; theory of fear

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    50602 - Public administration

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA19-00015S" target="_blank" >GA19-00015S: Identifikace schémat časového vývoje indikátorů chudoby a sociálního vyčlenění domácností založená na vícerozměrných panelových datech smíšeného typu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Journal of Retailing and Consumer Services

  • ISSN

    0969-6989

  • e-ISSN

    0969-6989

  • Svazek periodika

    61

  • Číslo periodika v rámci svazku

    1

  • Stát vydavatele periodika

    GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska

  • Počet stran výsledku

    11

  • Strana od-do

    "nestrankovano"

  • Kód UT WoS článku

    000656695500002

  • EID výsledku v databázi Scopus

    2-s2.0-85102630781