Erotic Appeals in Advertising: Visual Attention and Perceived Appropriateness
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F21%3A00057448" target="_blank" >RIV/61384399:31160/21:00057448 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://repozitar.vse.cz/publication/doi/10.20901/ms.12.24" target="_blank" >https://repozitar.vse.cz/publication/doi/10.20901/ms.12.24</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.20901/ms.12.24.2" target="_blank" >10.20901/ms.12.24.2</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Erotic Appeals in Advertising: Visual Attention and Perceived Appropriateness
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: erotic appeals; advertising; eye-tracking; interviews; appropriateness; visual
Název v anglickém jazyce
Erotic Appeals in Advertising: Visual Attention and Perceived Appropriateness
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: erotic appeals; advertising; eye-tracking; interviews; appropriateness; visual
Klasifikace
Druh
J<sub>SC</sub> - Článek v periodiku v databázi SCOPUS
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Media Studies
ISSN
1847-9758
e-ISSN
1848-5030
Svazek periodika
12
Číslo periodika v rámci svazku
24
Stát vydavatele periodika
HR - Chorvatská republika
Počet stran výsledku
19
Strana od-do
21-39
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
2-s2.0-85130689489