Emotional Appeals in Advertising: Literature Review From 2009-2019
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384399%3A31160%2F22%3A00058116" target="_blank" >RIV/61384399:31160/22:00058116 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
<a href="https://littera-scripta.com/wp-content/uploads/2022/04/1_2022-08-Alferova.pdf" target="_blank" >https://littera-scripta.com/wp-content/uploads/2022/04/1_2022-08-Alferova.pdf</a>
DOI - Digital Object Identifier
<a href="http://dx.doi.org/10.36708/Littera_Scripta2022/1/8" target="_blank" >10.36708/Littera_Scripta2022/1/8</a>
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Emotional Appeals in Advertising: Literature Review From 2009-2019
Popis výsledku v původním jazyce
Main topics of the document: emotional advertisement; humour; guilt; rational appeal; PRISMA; weight of evidence
Název v anglickém jazyce
Emotional Appeals in Advertising: Literature Review From 2009-2019
Popis výsledku anglicky
Main topics of the document: emotional advertisement; humour; guilt; rational appeal; PRISMA; weight of evidence
Klasifikace
Druh
J<sub>ost</sub> - Ostatní články v recenzovaných periodicích
CEP obor
—
OECD FORD obor
50204 - Business and management
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2022
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Littera Scripta
ISSN
1805-9112
e-ISSN
1805-9112
Svazek periodika
15
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
17
Strana od-do
108-124
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—