Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Latent listener classes and class models in violin timbre

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51110%2F03%3A00000001" target="_blank" >RIV/61384984:51110/03:00000001 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Latent listener classes and class models in violin timbre

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Twenty experienced listeners ? violin players (Academy professors and students) assess dissimilarity in timbre in pairs of violin tone recordings. Five sets of violin tones (pitch B3, F#4, C5, G5, D6) were used in the study. All pairs of seventeen tonesfor each pitch were listened and judged by mark from 0 (no difference in timbre) to 5 (most possible difference). The results of listening tests (individual dissimilarity matrixes) were processed using CLASCAL method. Resulting listener classes and classmodels of timbre on five pitches are compared and discussed. One of the differences between classes is the measure of the exploitation of dissimilarity scale by individual listener.

  • Název v anglickém jazyce

    Latent listener classes and class models in violin timbre

  • Popis výsledku anglicky

    Twenty experienced listeners ? violin players (Academy professors and students) assess dissimilarity in timbre in pairs of violin tone recordings. Five sets of violin tones (pitch B3, F#4, C5, G5, D6) were used in the study. All pairs of seventeen tonesfor each pitch were listened and judged by mark from 0 (no difference in timbre) to 5 (most possible difference). The results of listening tests (individual dissimilarity matrixes) were processed using CLASCAL method. Resulting listener classes and classmodels of timbre on five pitches are compared and discussed. One of the differences between classes is the measure of the exploitation of dissimilarity scale by individual listener.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    BI - Akustika a kmity

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2003

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    DAGA 03

  • ISBN

    3-9808659-0-8

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    2

  • Strana od-do

    532-533

  • Název nakladatele

    Deutsche Gesellschaft für Akustik e.v. (DEGA)

  • Místo vydání

    Aachen, Německo

  • Místo konání akce

    Aachen, Německo

  • Datum konání akce

    1. 1. 2002

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku