Antologie pramenů z hudební estetiky 15.?18. století - I.
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51110%2F06%3A%230000025" target="_blank" >RIV/61384984:51110/06:#0000025 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Antologie pramenů z hudební estetiky 15.?18. století - I.
Popis výsledku v původním jazyce
Antologie pramenů z hudební estetiky 15.?18. století představuje první české překlady dobových textů (Marsilio Ficino: De triplici vita (Firenze 1489), III, Cap. XXI. ; De virtute verborum atque cantus ad beneficium coeleste captandum, ac de septem gradibus perducentibus ad coelestia. Giovanni Pico della Mirandola: Oratio de hominis dignitae Pontus de Tyard: Solitaire second, ou Prose de la musique (Lyon 1555). Nicola Vicentino: Antica musica ridotta alla moderna prattica (Roma 1555); Capitolo. XXXXIII.) Antologie je vydána bilinguálně. 1. část
Název v anglickém jazyce
Anthology of sources from the Aesthetics of Music ? 15th?18th Century - I.
Popis výsledku anglicky
Anthology of sources from the Aesthetics of Music ? 15th?18th Century includes the first translations of period texts (Marsilio Ficino: De triplici vita (Firenze 1489), III, Cap. XXI. ; De virtute verborum atque cantus ad beneficium coeleste captandum, ac de septem gradibus perducentibus ad coelestia. Giovanni Pico della Mirandola: Oratio de hominis dignitae. First part.
Klasifikace
Druh
A - Audiovizuální tvorba
CEP obor
AL - Umění, architektura, kulturní dědictví
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
ISBN
—
Místo vydání
Praha
Název nakladatele resp. objednatele
Akademie múzických umění v Praze.
Verze
—
Identifikační číslo nosiče
—