Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Perception of Dance from the Japanese Body: Sixth Sense of a Dancer – Inner Touch or Outer Sight?

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51110%2F17%3AN0000077" target="_blank" >RIV/61384984:51110/17:N0000077 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Perception of Dance from the Japanese Body: Sixth Sense of a Dancer – Inner Touch or Outer Sight?

  • Popis výsledku v původním jazyce

    In this study I present a philosophical concept riken no ken by Japanese theatrologists Zeami Motokiyo (1363-1443), as a theory concerning aesthetic perception and communication during dance performance. It can be looked at as a comparison to many Western kinesthetic theories, speaking about similar phenomena through a different language. His idea of perceiving the dancer's self from his own detached sight (feeling the eyes of the audience and seeing his own body by their eyes) while dancing is inspiring and thus can enrich our research in the question of dance and the senses.

  • Název v anglickém jazyce

    Perception of Dance from the Japanese Body: Sixth Sense of a Dancer – Inner Touch or Outer Sight?

  • Popis výsledku anglicky

    In this study I present a philosophical concept riken no ken by Japanese theatrologists Zeami Motokiyo (1363-1443), as a theory concerning aesthetic perception and communication during dance performance. It can be looked at as a comparison to many Western kinesthetic theories, speaking about similar phenomena through a different language. His idea of perceiving the dancer's self from his own detached sight (feeling the eyes of the audience and seeing his own body by their eyes) while dancing is inspiring and thus can enrich our research in the question of dance and the senses.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    I - Institucionalni podpora na dlouhodoby koncepcni rozvoj vyzkumne organizace

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Dance, Senses, Urban Contexts. 29th Symposium of the ICTM Study Group on Ethnohoreology

  • ISBN

    978-3-8440-5335-7

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    8

  • Strana od-do

    9-16

  • Název nakladatele

    Shaker Verlag 2017

  • Místo vydání

    Graz, Austria

  • Místo konání akce

    Retzhof Castle, Styria, Austria

  • Datum konání akce

    9. 7. 2016

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku