Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Public relations v kultuře pro členy organizace Nová síť

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51210%2F24%3AN0000112" target="_blank" >RIV/61384984:51210/24:N0000112 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Public relations v kultuře pro členy organizace Nová síť

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Seminář Public relations v kultuře, pořádaný pro členy organizace Nová síť, proběhl 4. června 2024 v prostorách Nové sítě na adrese Komunardů 28, Praha 7. Program byl zaměřen na klíčové aspekty PR a marketingu v kulturním sektoru, včetně tvorby strategií, identifikace cílových skupin a vyhodnocování PR aktivit. Dopolední část zahrnovala přednášku o PR v kultuře a moderovanou diskusi s Monikou Zavřelovou, vedoucí kulturní rubriky MF Dnes a iDnes.cz, o spolupráci PR manažera a novináře a o vztahu českých médií a kultury. Odpoledne se program zaměřil na moderní trendy v PR, psaní tiskových zpráv, navazování mediálních partnerství a oslovování vhodných novinářů. Závěrečná část semináře byla věnována praktické PR poradně, kde účastníci diskutovali své zkušenosti a plány v oblasti komunikace a měli možnost individuálně konzultovat své projekty.

  • Název v anglickém jazyce

    Public relations in culture for members of the Nová síť organization

  • Popis výsledku anglicky

    The Public Relations in Culture seminar, organized for members of the Nová síť organization, took place on June 4, 2024, at the Nová síť premises at Komunardů 28, Prague 7. The program focused on key aspects of PR and marketing in the cultural sector, including creating strategies, identifying target groups, and evaluating PR activities. The morning part included a lecture on PR in culture and a moderated discussion with Monika Zavřelová, head of the cultural section of MF Dnes and iDnes.cz, about the cooperation between a PR manager and a journalist, and the relationship between Czech media and culture. In the afternoon, the program focused on modern trends in PR, writing press releases, establishing media partnerships, and approaching suitable journalists. The final part of the seminar was devoted to a practical PR consultation, where participants discussed their experiences and plans in the field of communication and had the opportunity to individually consult on their projects.

Klasifikace

  • Druh

    W - Uspořádání workshopu

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60403 - Performing arts studies (Musicology, Theater science, Dramaturgy)

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Místo konání akce

    Praha

  • Stát konání akce

    CZ - Česká republika

  • Datum zahájení akce

  • Datum ukončení akce

  • Celkový počet účastníků

    8

  • Počet zahraničních účastníků

  • Typ akce podle státní přísl. účastníků

    CST - Celostátní akce