Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Od vícemístné etnografie k autoetnografické kreativní nonfikci ve výzkumu „transformace lineární televize optikou konvergentních vlivů

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51310%2F21%3AN0000158" target="_blank" >RIV/61384984:51310/21:N0000158 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Od vícemístné etnografie k autoetnografické kreativní nonfikci ve výzkumu „transformace lineární televize optikou konvergentních vlivů

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Metodologická stať zvažuje vhodné interpretační metody pro výzkum „transformace lineární televize optikou konvergentních jevů“. Popisuje postupný vývoj metodologického designu celého výzkumu. Začíná zdůvodněním volby vícemístné etnografie ve třech konstrukčních režimech. Dále se zabývá možnými způsoby prezentace výzkumných výsledků. V ukázkách se věnuje autoetnografickému psaní, tradičnímu vědeckému psaní a etnografické kreativní nonfikci. Každý ze zvolených způsobů prezentace má své výhody i nevýhody. Konečnou volbou formy prezentace etnografických dat z výzkumu je forma autoetnografické kreativní nonfikce. Jedná se o metaforický příběh celebrity Lality, která je produktem schopného týmu obchodních, PR a marketingových manažerů.

  • Název v anglickém jazyce

    From multi-sited ethnography to autoethnographic creative nonfiction in the research of „transformation of the linear TV through the media convergence perspective

  • Popis výsledku anglicky

    The methodological review considers appropriate interpretative methods for research of "transformation of linear television through the convergent phenomena perspective." It describes the gradual evolution of methodological design of the compact research. It begins by justifying the choice of multi-site ethnography in three construction modes. In the text, there are explored possible ways of the research results presentation. In the examples, there are analyzed autoethnographic writing, traditional scientific writing, and ethnographic creative nonfiction. Each present method chosen has its advantages and disadvantages. The final choice for the presentation of ethnographic research data is a form of autoethnographic creative nonfiction. This is the metaphorical story of celebrity Lalita, who is the product of a capable team of business, PR and marketing managers

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60500 - Other Humanities and the Arts

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2021

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    QUAERE 2021 (roč. XI.)

  • ISBN

    978-80-87952-34-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    348 - 356

  • Název nakladatele

    MAGNANIMITAS Hradec Králové

  • Místo vydání

    Hradec Králové

  • Místo konání akce

    online

  • Datum konání akce

    28. 6. 2021

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku