Od vícemístné etnografie k autoetnografické kreativní nonfikci ve výzkumu „transformace lineární televize optikou konvergentních vlivů
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51310%2F21%3AN0000158" target="_blank" >RIV/61384984:51310/21:N0000158 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Od vícemístné etnografie k autoetnografické kreativní nonfikci ve výzkumu „transformace lineární televize optikou konvergentních vlivů
Popis výsledku v původním jazyce
Metodologická stať zvažuje vhodné interpretační metody pro výzkum „transformace lineární televize optikou konvergentních jevů“. Popisuje postupný vývoj metodologického designu celého výzkumu. Začíná zdůvodněním volby vícemístné etnografie ve třech konstrukčních režimech. Dále se zabývá možnými způsoby prezentace výzkumných výsledků. V ukázkách se věnuje autoetnografickému psaní, tradičnímu vědeckému psaní a etnografické kreativní nonfikci. Každý ze zvolených způsobů prezentace má své výhody i nevýhody. Konečnou volbou formy prezentace etnografických dat z výzkumu je forma autoetnografické kreativní nonfikce. Jedná se o metaforický příběh celebrity Lality, která je produktem schopného týmu obchodních, PR a marketingových manažerů.
Název v anglickém jazyce
From multi-sited ethnography to autoethnographic creative nonfiction in the research of „transformation of the linear TV through the media convergence perspective
Popis výsledku anglicky
The methodological review considers appropriate interpretative methods for research of "transformation of linear television through the convergent phenomena perspective." It describes the gradual evolution of methodological design of the compact research. It begins by justifying the choice of multi-site ethnography in three construction modes. In the text, there are explored possible ways of the research results presentation. In the examples, there are analyzed autoethnographic writing, traditional scientific writing, and ethnographic creative nonfiction. Each present method chosen has its advantages and disadvantages. The final choice for the presentation of ethnographic research data is a form of autoethnographic creative nonfiction. This is the metaphorical story of celebrity Lalita, who is the product of a capable team of business, PR and marketing managers
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
—
OECD FORD obor
60500 - Other Humanities and the Arts
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2021
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
QUAERE 2021 (roč. XI.)
ISBN
978-80-87952-34-4
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
9
Strana od-do
348 - 356
Název nakladatele
MAGNANIMITAS Hradec Králové
Místo vydání
Hradec Králové
Místo konání akce
online
Datum konání akce
28. 6. 2021
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—