Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Frameless scans: on unimages circa 1753 and 2024

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61384984%3A51310%2F24%3AN0000104" target="_blank" >RIV/61384984:51310/24:N0000104 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="https://raco.cat/index.php/Artnodes/article/view/n34-parikka" target="_blank" >https://raco.cat/index.php/Artnodes/article/view/n34-parikka</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

    <a href="http://dx.doi.org/10.7238/artnodes.v0i34.424655" target="_blank" >10.7238/artnodes.v0i34.424655</a>

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Frameless scans: on unimages circa 1753 and 2024

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Between 1750-1753, Giambattista Tiepolo painted the world’s largest continuous ceiling fresco in Würzburg, Franconia, commissioned by Karl Phillip von Greiffenklau. This monumental artwork, spanning 600 square meters, depicts Apollo and the Four Continents. Paolo Patelli’s film project, The Countable Parts of the World, uses a 3D digital model of the fresco to explore historical and media contexts, presenting both as “unimages”. The film project shifts focus from visual to data representations, transforming the fresco’s organized composition into a dynamic globe, revealing new perspectives and distortions through data manipulation.

  • Název v anglickém jazyce

    Frameless scans: on unimages circa 1753 and 2024

  • Popis výsledku anglicky

    Between 1750-1753, Giambattista Tiepolo painted the world’s largest continuous ceiling fresco in Würzburg, Franconia, commissioned by Karl Phillip von Greiffenklau. This monumental artwork, spanning 600 square meters, depicts Apollo and the Four Continents. Paolo Patelli’s film project, The Countable Parts of the World, uses a 3D digital model of the fresco to explore historical and media contexts, presenting both as “unimages”. The film project shifts focus from visual to data representations, transforming the fresco’s organized composition into a dynamic globe, revealing new perspectives and distortions through data manipulation.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>imp</sub> - Článek v periodiku v databázi Web of Science

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    60405 - Studies on Film, Radio and Television

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GX19-26865X" target="_blank" >GX19-26865X: Operativní obrazy a vizuální kultura: mediálně-archeologická zkoumání</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2024

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Artnodes

  • ISSN

  • e-ISSN

    1695-5951

  • Svazek periodika

    2024

  • Číslo periodika v rámci svazku

    34

  • Stát vydavatele periodika

    ES - Španělské království

  • Počet stran výsledku

    9

  • Strana od-do

    1-9

  • Kód UT WoS článku

    001302500000002

  • EID výsledku v databázi Scopus