Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Experimental simulation on vehicle emission dispersion in urban street intersections

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61388998%3A_____%2F09%3A00363661" target="_blank" >RIV/61388998:_____/09:00363661 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

    <a href="http://pubcouncil.kuniv.edu.kw/kjse/english/showarticle.asp?id=1288" target="_blank" >http://pubcouncil.kuniv.edu.kw/kjse/english/showarticle.asp?id=1288</a>

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    angličtina

  • Název v původním jazyce

    Experimental simulation on vehicle emission dispersion in urban street intersections

  • Popis výsledku v původním jazyce

    The flow and gaseous dispersion emitted from motor vehicles in urban street canyons were experimentally simulated in a boundary layer wind tunnel under neutral atmospheric conditions using a tracer gas emitted from a line source without buoyancy. The flow and diffusion fields in the urban canyons were examined for three street configurations: (1) Regular-shaped intersection, (2) T-shaped intersection and (3) Skew-shaped intersection. Details of the flow and dispersion field were reported that includes the structures of the mean flow field, turbulence intensity, turbulent kinetic energy, Reynolds stress and concentration of pollutant emissions.

  • Název v anglickém jazyce

    Experimental simulation on vehicle emission dispersion in urban street intersections

  • Popis výsledku anglicky

    The flow and gaseous dispersion emitted from motor vehicles in urban street canyons were experimentally simulated in a boundary layer wind tunnel under neutral atmospheric conditions using a tracer gas emitted from a line source without buoyancy. The flow and diffusion fields in the urban canyons were examined for three street configurations: (1) Regular-shaped intersection, (2) T-shaped intersection and (3) Skew-shaped intersection. Details of the flow and dispersion field were reported that includes the structures of the mean flow field, turbulence intensity, turbulent kinetic energy, Reynolds stress and concentration of pollutant emissions.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    DG - Vědy o atmosféře, meteorologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2009

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Kuwait Journal of Science & Engineering

  • ISSN

    1024-8684

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    36

  • Číslo periodika v rámci svazku

    2B

  • Stát vydavatele periodika

    KW - Kuvajtský stát

  • Počet stran výsledku

    18

  • Strana od-do

    13-31

  • Kód UT WoS článku

    000281701000002

  • EID výsledku v databázi Scopus