Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Identifikace třecích poměrů a mikro pohybů třecího kroužku v drážce k optimalizaci tlumení železničního kola : číslo smlouvy-771202

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61388998%3A_____%2F12%3A00421515" target="_blank" >RIV/61388998:_____/12:00421515 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Identifikace třecích poměrů a mikro pohybů třecího kroužku v drážce k optimalizaci tlumení železničního kola : číslo smlouvy-771202

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Ve zprávě je popsána metodika a výsledky řešení experimentální analýzy vlivu tlumícího drátu na dynamické vlastnosti železničního kola při definovaných okrajových podmínkách a dynamickém zatížení. Hlavní část je věnována přesnému optickému měření pohybůtřecího kroužku v drážce pro jeden axiální a jeden radiální tvar kmitání vysokorychlostním snímkováním (až 10kHz). Dále jsou shrnuty výsledky analýzy kontaktních poměrů tlumícího kroužku vloženého do kruhové drážky v cylindrickém tělese. Pro měření třecích charakteristik při vibračních pohybech pro frekvenční rozsah 950 ?1250 Hz bylo použito několika třecích dvojic ?drát ? drážka?o různých průměrech drátu a různém specifickém zatížení kontaktní plošky.

  • Název v anglickém jazyce

    Identification of friction conditions and microslips of friction ring within slot for optimization of railway wheel damping : contract number-771202

  • Popis výsledku anglicky

    The report describes the methodology and results of experimental solution of the damping wire influence on dynamic behaviour of the railway wheel at the defined boundary conditions and dynamic loadings. The main part deals with the exact optical measurement of the wire movement in the slot built in the wheel rim using high-speed camera (up to 10kHz) for the selected axial and radial vibration modes. There are also summarized herein the results of the analysis of contact conditions of the wire in the circular slot in a cylindrical body. Several "wire-slot" combinations (different diameters of wire, different specific loading of the contact area) were used for measurement of the friction characteristics under vibration (frequency range 950-1250Hz).

Klasifikace

  • Druh

    V<sub>souhrn</sub> - Souhrnná výzkumná zpráva

  • CEP obor

    BI - Akustika a kmity

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2012

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Počet stran výsledku

    166

  • Místo vydání

    Praha

  • Název nakladatele resp. objednatele

  • Verze