Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Funkční vzorek třínápravového podvozku

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61672131%3A_____%2F17%3AN0000002" target="_blank" >RIV/61672131:_____/17:N0000002 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Funkční vzorek třínápravového podvozku

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Hnací podvozek s elektrickým přenosem výkonu pro lokomotivu nezávislé trakce pro rozchod 1520 mm.

  • Název v anglickém jazyce

    Functional sample three-axle chassis of the locomotive

  • Popis výsledku anglicky

    Drive chassis with electric power transmission for an independent traction locomotive for 1520 mm.

Klasifikace

  • Druh

    G<sub>funk</sub> - Funkční vzorek

  • CEP obor

  • OECD FORD obor

    20301 - Mechanical engineering

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/TH01010455" target="_blank" >TH01010455: Výzkum a vývoj třínápravového podvozku pro rozchod 1520 mm</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2017

  • Kód důvěrnosti údajů

    C - Předmět řešení projektu podléhá obchodnímu tajemství (§ 504 Občanského zákoníku), ale název projektu, cíle projektu a u ukončeného nebo zastaveného projektu zhodnocení výsledku řešení projektu (údaje P03, P04, P15, P19, P29, PN8) dodané do CEP, jsou upraveny tak, aby byly zveřejnitelné.

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Interní identifikační kód produktu

    3n-1520

  • Číselná identifikace

    0-0210-009-00

  • Technické parametry

    Uspořádání pojezdu - C0’C0‘ Maximální rychlost - 120 km/h Rozchod koleje - 1520 mm Vzdálenost otočných čepů - 9700 mm Rozvor podvozku 2x 1850 mm Průměr nových/ojetých kol - 1100 mm / 1020 mm Minimální poloměr projížděného oblouku - 120 m Hmotnost na nápravu - 23 t, nebo 25 t Obrys drážního vozidla - 1-T dle GOST 9238-83 Přenos výkonu - AC/AC, příp. AC/DC Trakční motory - TAM1084C6, příp. TMD5003V1 Max. výkon trakčních motorů (TAM1084C6) - 6x 366 kW Převodový poměr nápravového převodu - 84:17 Typ tlapového ložiska trakčního motoru - 2x soudečkové dvouřadé Typ nápravového ložiska ložisková jednotka CTBU Primární vypružení - flexi-coil pružiny + hydraulické tlumiče Vedení dvojkolí - jednostranné ojničkové Sekundární vypružení - flexi-coil pružiny s naklápěcími podložkami + hydraulické tlumiče (+ aktivní prvky pro natáčení podvozků) Přenos podélných sil skříň–podvozek - excentricky umístěný otočný čep Mechanická část brzdy - brzd. kotouče v discích kol + brzd. jednotky

  • Ekonomické parametry

    Zvýšení tržeb z vlastních nových produktů ve výši 750 mil. Kč, což představuje 75 mil zisku. Nové produkty jsou určeny výhradně pro export, proto předpokládaný export bude ve výši 750 mil. Kč. Podpora exportu časově posunuta v důsledku embarga a poklesu kurzu RUB. Dále z důvodu kontinuity inovace produktů lze předpokládat zvýšení výdajů na výzkum v následném období ve výši 5 mil. Kč ročně z vlastních zdrojů a současně zvýšení počtu zaměstnanců zaměřených na výzkum a vývoj. . V průběhu realizace tohoto výstupu byly vynaloženy společností CZ LOKO investice do technologie, výroby a zkoušení podvozků.

  • Kategorie aplik. výsledku dle nákladů

  • IČO vlastníka výsledku

    61672131

  • Název vlastníka

    CZ LOKO, a.s.

  • Stát vlastníka

    CZ - Česká republika

  • Druh možnosti využití

    A - K využití výsledku jiným subjektem je vždy nutné nabytí licence

  • Požadavek na licenční poplatek

    Z - Poskytovatel licence na výsledek nepožaduje v některých případech licenční poplatek

  • Adresa www stránky s výsledkem