Graduate nursing students' evaluation of EBP courses: A cross-sectional study
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17110%2F15%3AA1501DFL" target="_blank" >RIV/61988987:17110/15:A1501DFL - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
angličtina
Název v původním jazyce
Graduate nursing students' evaluation of EBP courses: A cross-sectional study
Popis výsledku v původním jazyce
The objective of the study was to develop the instrument evaluating the students' perception of the effectiveness of EBP courses and to verify its psychometric properties.
Název v anglickém jazyce
Graduate nursing students' evaluation of EBP courses: A cross-sectional study
Popis výsledku anglicky
The objective of the study was to develop the instrument evaluating the students' perception of the effectiveness of EBP courses and to verify its psychometric properties.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
FQ - Veřejné zdravotnictví, sociální lékařství
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
V - Vyzkumna aktivita podporovana z jinych verejnych zdroju
Ostatní
Rok uplatnění
2015
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
NURS EDUC TODAY
ISSN
0260-6917
e-ISSN
—
Svazek periodika
35
Číslo periodika v rámci svazku
1
Stát vydavatele periodika
GB - Spojené království Velké Británie a Severního Irska
Počet stran výsledku
6
Strana od-do
265-270
Kód UT WoS článku
000347592800045
EID výsledku v databázi Scopus
—