Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Kvalita v sociální práci a sociálních službách

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17200%2F14%3AA1401AIC" target="_blank" >RIV/61988987:17200/14:A1401AIC - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Kvalita v sociální práci a sociálních službách

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Publikace popisuje základy problematiky kvality v sociální práci a zejména v sociálních službách a seznamuje tak čtenáře s možnými příležitostmi i riziky, které toto téma přináší. V textu jsou vysvětleny základní pojmy (kvalita, kvalita služeb, management kvality) a specifika kvality v sociálních službách. Následně je popsán vývoj tématu kvality v sociální práci v zahraničí i v českém prostředí. Stěžejní část publikace se věnuje metodám a technikám managementu kvality, které pocházejí z tradičně tržní oblasti (ISO normy, TQM, EFQM aj.) a z oblasti sociální práce (supervize, evaluace aj.). Závěr publikace se věnuje postupům při zavádění kvality do organizací sociální práce a identifikaci přínosů i rizik managementu kvality pro organizace sociální práce.Jedinečnost publikace tkví v komplexním pojetí problematiky a specifickém zaměření na kvalitu v oblasti sociální práce a zejména sociálních služeb.

  • Název v anglickém jazyce

    Quality of Social Work and Social Services

  • Popis výsledku anglicky

    The publication describes the basics of quality in social work and particularly in social services, thus introducing the reader to the potential opportunities and risks which this topic brings along. The text explains the basic notions (quality, qualityof services, quality management) and specific features of quality in social services. Subsequently, development of the theme of quality in social work both abroad and in the Czech environment is described. The principal part of the publication deals withmethods and techniques of quality management which come from the traditional market field (ISO standards, TQM, EFQM, etc.) and from the field of social work (supervision, evaluation, etc.). The final part of the publication deals with procedures for implementation of quality into social work organizations. The uniqueness of the publication lies in a comprehensive approach to the issue and a specific focus on quality in the field of social work and particularly of social services.

Klasifikace

  • Druh

    B - Odborná kniha

  • CEP obor

    AH - Ekonomie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    N - Vyzkumna aktivita podporovana z neverejnych zdroju

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2014

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • ISBN

    978-80-247-4315-8

  • Počet stran knihy

    151

  • Název nakladatele

    Grada Publishing, a.s.

  • Místo vydání

    Praha

  • Kód UT WoS knihy