Žurnalistika a zábava
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F04%3A00000090" target="_blank" >RIV/61988987:17250/04:00000090 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15210/04:33125723
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Žurnalistika a zábava
Popis výsledku v původním jazyce
Zábava v současných masových médiích je nejlevnější prostředek k prožívání volného času, slouží k diskusím, pomáhá překonávat tíživé životní situace (nemoci, samotu, chudobu) a je nejúčinnějším průvodcem komerční reklamy. Zábavnou formou se prezentuj
Název v anglickém jazyce
Journalistics and entertainment
Popis výsledku anglicky
Entertainment in contemporary mass media is the cheapest and easiest tool for extracurricular activities, discussions. It helps to overcome difficult life situations and challenges (illness, loneliness, poverty). Entertainment is the most affective guide
Klasifikace
Druh
C - Kapitola v odborné knize
CEP obor
AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulace a persvaze v žurnalistickém a reklamním diskursu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2004
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název knihy nebo sborníku
Marketingové komunikace a firemní strategie
ISBN
80-7318-178-9
Počet stran výsledku
16
Strana od-do
98-113
Počet stran knihy
—
Název nakladatele
FMK UTB
Místo vydání
Zlín
Kód UT WoS kapitoly
—