Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Žurnalistika a zábava

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F04%3A00000090" target="_blank" >RIV/61988987:17250/04:00000090 - isvavai.cz</a>

  • Nalezeny alternativní kódy

    RIV/61989592:15210/04:33125723

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Žurnalistika a zábava

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Zábava v současných masových médiích je nejlevnější prostředek k prožívání volného času, slouží k diskusím, pomáhá překonávat tíživé životní situace (nemoci, samotu, chudobu) a je nejúčinnějším průvodcem komerční reklamy. Zábavnou formou se prezentuj

  • Název v anglickém jazyce

    Journalistics and entertainment

  • Popis výsledku anglicky

    Entertainment in contemporary mass media is the cheapest and easiest tool for extracurricular activities, discussions. It helps to overcome difficult life situations and challenges (illness, loneliness, poverty). Entertainment is the most affective guide

Klasifikace

  • Druh

    C - Kapitola v odborné knize

  • CEP obor

    AJ - Písemnictví, mas–media, audiovize

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

    <a href="/cs/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulace a persvaze v žurnalistickém a reklamním diskursu</a><br>

  • Návaznosti

    P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2004

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název knihy nebo sborníku

    Marketingové komunikace a firemní strategie

  • ISBN

    80-7318-178-9

  • Počet stran výsledku

    16

  • Strana od-do

    98-113

  • Počet stran knihy

  • Název nakladatele

    FMK UTB

  • Místo vydání

    Zlín

  • Kód UT WoS kapitoly