Role gramatiky v reklamní manipulaci
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F05%3A00000002" target="_blank" >RIV/61988987:17250/05:00000002 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Role gramatiky v reklamní manipulaci
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá některými gramatickými kategoriemi, v jejichž uplatňování se reklamní diskurs liší od standardních pravidel: slovesnými způsoby, časy, slovesnými osobami a některými větnými a nevětnými konstrukcemi.
Název v anglickém jazyce
The role of grammar in the advertising manipulation
Popis výsledku anglicky
The article deals with those grammar categories that have different meaning at the advertising discourse than the standard grammar expects (verbal modes, tenses, persons, and some syntactic structures).
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulace a persvaze v žurnalistickém a reklamním diskursu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Západoslovanské jazyky v 21. století I.
ISBN
80-8083-154-8
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
166-172
Název nakladatele
Univerzita Mateja Bela
Místo vydání
Banská Bystrica
Místo konání akce
—
Datum konání akce
—
Typ akce podle státní příslušnosti
—
Kód UT WoS článku
—