Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F05%3A00000012" target="_blank" >RIV/61988987:17250/05:00000012 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích
Popis výsledku v původním jazyce
Metody a prostředky přesvědčování v masových médiích - v reklamním, žurnalistickém, církevním a politickém diskursu.
Název v anglickém jazyce
Methods and means of persuasion in the mass media
Popis výsledku anglicky
Methods and means of persuasion in the mass media - on the material of commercial, journalistic, religious, and political discourses.
Klasifikace
Druh
W - Uspořádání workshopu
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulace a persvaze v žurnalistickém a reklamním diskursu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2005
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Místo konání akce
Ostrava, Ostravská univerzita v Ostravě
Stát konání akce
CZ - Česká republika
Datum zahájení akce
—
Datum ukončení akce
—
Celkový počet účastníků
40
Počet zahraničních účastníků
13
Typ akce podle státní přísl. účastníků
EUR - Evropská akce