Reklama zaměřená na děti
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F06%3A00000031" target="_blank" >RIV/61988987:17250/06:00000031 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklama zaměřená na děti
Popis výsledku v původním jazyce
Článek analyzuje nejfrekventovanější a typické reklamy zaměřené na děti z května 2005, a to z hlediska produkčních technik, prozodických a verbálních prostředků.
Název v anglickém jazyce
Television advertisements aimed at children
Popis výsledku anglicky
The article analyses the most frequent and typical Czech television advertisements aimed at children and broadcast in May 2005. It analyses them from the point of view of production techniques, the prosodic devices and other verbal and nonverbal means.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulace a persvaze v žurnalistickém a reklamním diskursu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Komunikace - styl - text
ISBN
80-7040-819-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
61-65
Název nakladatele
JČU v Českých Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
EUR - Evropská akce
Kód UT WoS článku
—