K jazyku reklamy a politiky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F06%3A00000032" target="_blank" >RIV/61988987:17250/06:00000032 - isvavai.cz</a>
Nalezeny alternativní kódy
RIV/61989592:15210/06:33125718
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
K jazyku reklamy a politiky
Popis výsledku v původním jazyce
Hlavní funkcí jak reklamy, tak politiky je přesvědčovat. proto jejich jazyk má mnoho podobných rysů. Článek pojednává o těch nejčastějších.
Název v anglickém jazyce
On the language of advertising and politics
Popis výsledku anglicky
The principal function of both advertising and politics is to persuade. That is why their languages have many similar features. The article deals with the most frequent of them.
Klasifikace
Druh
D - Stať ve sborníku
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulace a persvaze v žurnalistickém a reklamním diskursu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)
Ostatní
Rok uplatnění
2006
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název statě ve sborníku
Komunikace - styl - text
ISBN
80-7040-819-7
ISSN
—
e-ISSN
—
Počet stran výsledku
5
Strana od-do
67-71
Název nakladatele
JČU v Českých Budějovicích
Místo vydání
České Budějovice
Místo konání akce
České Budějovice
Datum konání akce
1. 1. 2006
Typ akce podle státní příslušnosti
WRD - Celosvětová akce
Kód UT WoS článku
—