Reklama pro děti - rádce, či manipulátor?
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F07%3AA0800KRE" target="_blank" >RIV/61988987:17250/07:A0800KRE - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Reklama pro děti - rádce, či manipulátor?
Popis výsledku v původním jazyce
Článek je zaměřen na prostředky a strategie, jimiž tvůrci reklam manipulují svou cílovou skupinou - dětmi a mládeží.
Název v anglickém jazyce
Advertisements for children - advisor or manipulator?
Popis výsledku anglicky
The article deals with means and strategies used by advertising creators to manipulate their target groups - children and youth.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AI - Jazykověda
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
<a href="/cs/project/GA405%2F04%2F1034" target="_blank" >GA405/04/1034: Manipulace a persvaze v žurnalistickém a reklamním diskursu</a><br>
Návaznosti
P - Projekt vyzkumu a vyvoje financovany z verejnych zdroju (s odkazem do CEP)<br>S - Specificky vyzkum na vysokych skolach
Ostatní
Rok uplatnění
2007
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Český jazyk a literatura
ISSN
0009-0786
e-ISSN
—
Svazek periodika
5
Číslo periodika v rámci svazku
5
Stát vydavatele periodika
CZ - Česká republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
209-215
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—