Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Self-regulation, depressivity and problematic internet use

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F15%3AA1701I0A" target="_blank" >RIV/61988987:17250/15:A1701I0A - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    slovinština

  • Název v původním jazyce

    Sebaregulácia, depresivita a problematické používanie internetu.

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Príspevok sa zaoberá aktuálnym problémom využívania internetu a prezentuje výsledky skúmania problematického používania internetu. V našom výskume sa ukazuje, že sebaregulácia a depresivita má vzťah k problematickému používaniu internetu a to tak u študentov stredných, ako aj vysokých škôl. Štatisticky rozdiel bol zistený v subškálach problematického používania internetu (negatívne dôsledky, regulácia nálady). Príspevok vychádza z realizovaného projektu zameraného na skúmanie rizikového správania v kyberpriestore. Pozornosť bola tiež venovaná obranným stratégiám pred niektorými formami rizikového správania v kyberpriestore, ktoré študenti považujú za najlepšie. Tu sa ukázalo, že najviac preferovanou obrannou stratégiou je 'zveriť sa rodičom', naopak ako najhoršiu stratégiu volili 'neurobiť nič, ono to prejde'.

  • Název v anglickém jazyce

    Self-regulation, depressivity and problematic internet use

  • Popis výsledku anglicky

    The paper is focused on current problem of Internet use and presents the research result of the problematic internet use. In our research was shown that selfregulation and depression have relation to problematic internet use among secondary school students and also university students. A significant difference was found in subscales of Problematic internet use (Negative outcomes, Mood regulation). The paper is part of realized project focused on research of risky behavior in cyberspace. Attention was also focused on defensive strategies against some forms of risk behavior in cyberspace which students selected as the best. It´s was shown that the most preference strategy was designed 'tell it to parents' and the worst strategy was designed 'do nothing, it will gone'.

Klasifikace

  • Druh

    D - Stať ve sborníku

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    S - Specificky vyzkum na vysokych skolach

Ostatní

  • Rok uplatnění

    2015

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název statě ve sborníku

    Sociální procesy a osobnost 2015. Otázky a výzvy.

  • ISBN

    978-80-210-8298-4

  • ISSN

  • e-ISSN

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    169-175

  • Název nakladatele

    Masarykova univerzita

  • Místo vydání

    Brno

  • Místo konání akce

    Brno

  • Datum konání akce

    9. 11. 2015

  • Typ akce podle státní příslušnosti

    WRD - Celosvětová akce

  • Kód UT WoS článku