Jak učitelé prožívají interakci se žáky
Identifikátory výsledku
Kód výsledku v IS VaVaI
<a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F99%3A00000116" target="_blank" >RIV/61988987:17250/99:00000116 - isvavai.cz</a>
Výsledek na webu
—
DOI - Digital Object Identifier
—
Alternativní jazyky
Jazyk výsledku
čeština
Název v původním jazyce
Jak učitelé prožívají interakci se žáky
Popis výsledku v původním jazyce
Článek se zabývá subjektivním hodnocením a prožíváním nároků plynoucích z každodenní výchovně vzdělávací práce učitelů základních škol.
Název v anglickém jazyce
How teachers experience the interaction with students
Popis výsledku anglicky
The article deals with subjective appraisal and experience the work load of teacher´s caused everyday work of primary and secondary school´s teacher.
Klasifikace
Druh
J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)
CEP obor
AN - Psychologie
OECD FORD obor
—
Návaznosti výsledku
Projekt
—
Návaznosti
Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)
Ostatní
Rok uplatnění
1999
Kód důvěrnosti údajů
S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů
Údaje specifické pro druh výsledku
Název periodika
Psychológia a patopsychológia dieťaťa
ISSN
0555-5574
e-ISSN
—
Svazek periodika
1
Číslo periodika v rámci svazku
—
Stát vydavatele periodika
SK - Slovenská republika
Počet stran výsledku
7
Strana od-do
58-64
Kód UT WoS článku
—
EID výsledku v databázi Scopus
—