Vše

Co hledáte?

Vše
Projekty
Výsledky výzkumu
Subjekty

Rychlé hledání

  • Projekty podpořené TA ČR
  • Významné projekty
  • Projekty s nejvyšší státní podporou
  • Aktuálně běžící projekty

Chytré vyhledávání

  • Takto najdu konkrétní +slovo
  • Takto z výsledků -slovo zcela vynechám
  • “Takto můžu najít celou frázi”

Jak učitelé prožívají interakci se žáky

Identifikátory výsledku

  • Kód výsledku v IS VaVaI

    <a href="https://www.isvavai.cz/riv?ss=detail&h=RIV%2F61988987%3A17250%2F99%3A00000116" target="_blank" >RIV/61988987:17250/99:00000116 - isvavai.cz</a>

  • Výsledek na webu

  • DOI - Digital Object Identifier

Alternativní jazyky

  • Jazyk výsledku

    čeština

  • Název v původním jazyce

    Jak učitelé prožívají interakci se žáky

  • Popis výsledku v původním jazyce

    Článek se zabývá subjektivním hodnocením a prožíváním nároků plynoucích z každodenní výchovně vzdělávací práce učitelů základních škol.

  • Název v anglickém jazyce

    How teachers experience the interaction with students

  • Popis výsledku anglicky

    The article deals with subjective appraisal and experience the work load of teacher´s caused everyday work of primary and secondary school´s teacher.

Klasifikace

  • Druh

    J<sub>x</sub> - Nezařazeno - Článek v odborném periodiku (Jimp, Jsc a Jost)

  • CEP obor

    AN - Psychologie

  • OECD FORD obor

Návaznosti výsledku

  • Projekt

  • Návaznosti

    Z - Vyzkumny zamer (s odkazem do CEZ)

Ostatní

  • Rok uplatnění

    1999

  • Kód důvěrnosti údajů

    S - Úplné a pravdivé údaje o projektu nepodléhají ochraně podle zvláštních právních předpisů

Údaje specifické pro druh výsledku

  • Název periodika

    Psychológia a patopsychológia dieťaťa

  • ISSN

    0555-5574

  • e-ISSN

  • Svazek periodika

    1

  • Číslo periodika v rámci svazku

  • Stát vydavatele periodika

    SK - Slovenská republika

  • Počet stran výsledku

    7

  • Strana od-do

    58-64

  • Kód UT WoS článku

  • EID výsledku v databázi Scopus